Com ja us havia avançat, tinc 4 alumnes de 1r d'ESO als quals els hi adapto material curricular de matemàtiques i llengua, i l'aplico en un petit grup de 3 alumnes, i individualment a un altre alumne. Vaig estar llegint-me els PI dels nois/es per tenir una idea dels coneixements i capacitats que tenien, així com de les seves mancances i dificultats. A partir d'aquí, vaig elaborar un petit dossier de matemàtiques adaptat per treballar amb ells/es, el qual vaig haver de "readaptar", ja que el nivell que tenen és més baix del que jo havia pensat en llegir els PI. El primer dia em va resultar força difícil, ja que de seguida em vaig adonar que els demanava massa, per tant, vaig haver d'anar modificant la sessió sobre la marxa. Ara, però, ho porto molt millor i els alumnes també, ja que hem passat la fase de "coneixement mutu" i ens hem adaptat força bé.
Tres dels quatre alumnes tenen elaborat el PI, però hi ha una noia que no en té, i que està pendent del dictamen de l'EAP de la zona, tot i així, es treballa amb ella també, ja que se li han detectat necessitats educatives especials, i tot i no disposar d'un PI, s'ha pensat que és necessari començar a donar-li suport per tal de que pugui anar progressant.
En aquest enllaç trobareu recursos per a l'elaboració de PI, per si és del vostre interès:
http://www.xtec.net/~jcruz/orientador_educatiu/orientador_educatiu/pla_individualitzat.htm
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada