Bé, com ja us he comentat, tinc quatre alumnes. A tres els agafo en petit grup i a un l'agafo tot sol, 4 hores a la setmana. Mai no havia tingut la possibilitat de treballar a un IES (ni en cap institució d'educació formal), i em feia una mica de respecte enfrontar-m'hi a la primera sessió de suport. Però he de dir, que tot i que va ser una mica costosa, els alumnes tampoc no m'ho van posar gaire difícil (només el que ja m'esperava, donada l'edat que tenen i el fet de tenir a algú nou donant-los suport).
Sincerament, el primer material que els vaig preparar, no estava ben adaptat, em vaig adonar només començar, però suposo que en veure els PI em vaig fer una idea del nivell que tenien, però realment penso que necessitava interactuar amb ells per veure realment quines eren les seves necessitats. I aquesta primera sessió em va servir per veure que necessitaven una cosa molt més dinàmica, inclús més manipulativa per tal de captar la seva motivació d'una banda, i per treballar allò que més els hi costa. Així que, podria dir que em va servir per conèixer els alumnes i per readaptar el material que havia elaborat.
Ara, utilitzo molts dibuixox per explicar-losles matèries, i els ofereixo eines perquè puguin experimentar el que van aprenent, de manera més dinàmica, sense que tinguin por a equivocar-se. Quan tingui una estoneta, us penjaré alguna sessió de les que he preparat de matemàtiques, perquè us en feu una idea.
Bé, passada la primera sessió, penso que ja he agafat "el punt" i penso que poc a poc, amb el meu suport i el de la resta de professionals, aniran progressant. Fins aquí, l'entrada d'avui. I ara, a seguir amb la feina!
Esther, acabo de fer-me seguidora del teu bloc. Quina experiència més interessant!!
ResponEliminaConsidero que ho estàs fent molt bé!!Ensenyant s'aprèn molt,oi?
Gràcies Ana! La veritat és que és tot un aprenentatge i una molt bona experiència!! Ja us aniré explicant!
ResponElimina