He pensat que seria interessant treballar primer què són els sentiments i amb quins sentiments ens podem trobar; d'aquesta manera els alumnes tindran les eines i els instruments necessaris per fer les següents activitats. A partir d'aquestes activitats de caire introductori, he elaborat una fitxa amb l'objectiu de treballar el reconeixement de les pròpies emocions, per després facilitar-los el fet d'haver-se de posar en el lloc dels dos protagonistes del llibre (Amina i Tarik) i puguin reconèixer els sentiments que aquests poden sentir en le situacions descrites.
Per no extendre'm massa en aquesta entrada, en faré una altra on exposaré com he elaborat aquesta activitat.En aquest blog compartiré amb vosaltres les experiències, dubtes, inquietuds... que em vagin sorgint durant les meves pràctiques de psicopedagogia. Principalment els temes a tractar vessaran sobre l'elaboració de material curricular adaptat i l'aplicació del mateix a una tipologia d'alumnat concret.
dimecres, 4 de maig del 2011
Material de llengua castellana
Un cop realitzat el dossier del resum del llibre "La canción de Amina", la meva tutra m'ha demanat que elabori un material adaptat per treballar una activitat que s'anomena "El diario de Amina". L'objectiu d'aquest exercici és plasmar els sentiments i les emocions que sent la protagonista del llibre en estar tancada a la torre sense poder sortir. Després de parlar-ho hem considerat que era massa complicat, ja que ha d'haver un reconeixement intens del que pot sentir la protagonista en relació a la situació que viu i en relació a tot el que envolta la història. Per tant, hem decidit emprar una situació més senzilla per tal de que els alumnes hi puguin identificart sentiments i emocions.
Etiquetes de comentaris:
Fase d'elaboració de material curricular adaptat
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada